چرا دیره!

تنهـــــــــــــــــا تريــن تنهـــــــــــــــــا!

گريــــه ام ميگيرد وقتــــى ميبينم كســى كه همه ى دنيـــاى من بود منت ديگرى را ميــــكِشـــــد

 

آره تازه شناختیم اما دیره

بزار دلم آروم بگیره

بد کردم مگه تنهات گذاشتم

خودت میگفتی دوستت نداشتم

دلیل ترکم فقط تو بودی

رو عشق و احساسم پا گذاشتن

حالا برام دیگه شوقی نداری

نگو که بیشتر از من تو بی قراری

دوباره موندنه تو بی اساسه

بزار این زخم بمونه یادگاری

 

 

عکس عاشقانه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:,ساعت 6:35 PM توسط نگین|


آخرين مطالب
» باز
» از تنها بودنم
» بلا
» دلم میخواد
» عکس های زیبا
» خسته ام!
» چرا دیره!
» خاطره ها
» A
» گاهی
» خواب
» تو را من دوست میدارم...
» تولد
» به کجا!
» اوکجاست
» A
» برای تو مینویسم که میدانی